I. ПЛАЩАНЕ
Въпрос:Как мога да платя стоките поръчани от вашия сайт?
Отговор: Вие можете да платите по два начина: Първи начин – с наложен платеж (плащате на куриера при доставката)
Втори начин – с банков превод (превеждате парите за поръчка на стоките които сте си избрали както и цената на доставката по банков път по наша банкова сметка).
Въпрос: Какво означава „НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ”
Отговор: Наложен платеж означава, че вие заплащате сумата за дрешките които сте си избрали на куриера когато ви донесе пратката вкъщи.
Въпрос: Като правих поръчката по по грешка съм отбелязала плащане по банков път. Мога ли да променя това и да платя с наложен платеж?
Отговор: Разбира се, просто ни изпратете е-мейл или ни се обадете по телефона за да сменим начина наплащане от „банков път” на „наложен платеж”
II. ДОСТАВКИ
Въпрос: Какъв е срокът за доставка?
Отговор: Доставките се изпълняват от 24ч. до 48ч. за ЦЯЛАТА СТРАНА от поръчката.
Въпрос: Каква е цената за доставка в България?
Отговор: Цената за доставка в цяла България е 5.90 лева, и не зависи от броя на дрешките които си поръчате.
Въпрос: От по-малко населено място съм, направих си поръчка и минаха повече от два дни, а още не съм я получила?
Отговор: В някои по-малки населени места, куриерската фирма доставя в определени дни в седмицата (обикновено вторник и четвъртък или понеделник, сряда и петък). В този случай, вашата пратка може да се забави повече от два дни (зависи от деня на поръчката и от деня на доставка във вашето населено място. При всички случаи, пратката не би трябвало да се забави повече от седмица.
Въпрос: От София съм за колко време ще пристигне моята пратка?
Отговор: Поръчките, направени преди 17ч се изпращат на същия ден и се получават на следващия ден от вас.
Въпрос: Поръчките от събота и неделя кога се изпращат?
Отговор: Всички поръчки, направени в събота и неделя се изпращат в понеделник.
Въпрос: Можете ли да изпратите моята пратка с друга куриерска фирма, не със Спиди?
Отговор: Можем да изпратим пратката ви с която куриерска фирма пожелаете, но в този случай, цената за доставка е според тарифата на фирмата която сте избрали и се определя от теглото на пратката.
III. ДРЕШКИ
Въпрос: Мога ли да дойда на място да разгледам дрешките които предлагате?
Отговор: Може да разгледате дрешките в нашия магазин които се намира на адрес: София, ул. Теменуга 2А, детски магазин „ХЕПИКИДС“
Въпрос: Мога ли да поръчам размер, които не се предлага в сайта?
Отговор:А ко сте си харесали някоя дрешка, но не виждате да предлагаме размер от нея които ви интересува – пишете ни или ни се обадете на посочения телефон.
Въпрос: Поръчах си една дрешка, а в сайта пише, че я няма. Това значи ли, че няма да го получа?
Отговор: Ако дрешката която сте си поръчали е била последна бройка, след вашата поръчка, тя е свършила и затова в сайта се изписва „няма наличност”. Това значи, че вие ще си получите дрешката, но ако някои след вас се опита да поръча от същата дрешка, няма да може.
Въпрос: Какво да правя, ако размера които съм поръчала е малък?
Отговор: Ако не сте сигурни кои размер да поръчате, моля свържете се с нас на е-мейл или по телефона за да ви дадем по-точни размери. Ако поръчате размер, които се окаже че не ви става можем да ви го заменим, но вие трябва да поемете транспортните разходи в двете посоки.
Въпрос: Поръчах си дрешка, но не сте ми изпратили размера които исках.
Отговор: Ако сме объркали поръчката ви по наша вина – моля свържете се с нас (по телефон или по е-мейл) и ние ще ви изпратим с безплатна доставка точно това което сте си поръчали първоначално!
Въпрос: Кой е номера на банковата ви сметка?
Отоговор:
Титуляр: "КАРИКИДС" ЕООД
Банка /Bank: ОББ ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА
Банков код/SWIFT/BIC:UBBSBGSF
Сметка /IBAN : BG41UBBS80021082040340